VÄLKOMMEN ÅR 2012!

2012 har anlänt
Superåret
Året när jag flyttar till London och året när jag börjar plugga juridik!
Woooooopa, jag är så taggad!

Hade ni ett fint nyår? Jag hade en underbar kväll och kommer aldrig i hela mitt liv mer ens snudda vid tanken att nyår är överskattat. Hell no. Det är ta mig tusan årets vackraste afton! Vi (jag, Felli, Issa, Frida, Ebba och Jennifer) började alltså år 2011 sista kväll hemma hos Frida där vi åt middag, innan vi (minus Jennifer) rörde hos hem till Fellan för att kunna fira in det nya året på hennes altan där man har utsikt över hela Tyresö. Osis att jag varit så tankspridd de senaste dagarna och helt glömt bort att inhandla skumpa (kvällens alkoholhaltiga dryck bestod av en skvätt vodka utblandat med fanta som jag hade hällt i en tom Cola-flaska, kände mig som fjorton igen, icke så värst festligt eller nyårs-aktigt). Får ta igen den biten nästa år. I övrigt var kvällen ultimat! Fint sällskap, buggande, raketer, övernattning hos en snygg man vid namn Martymart. Helt totally perfect.



Håll tummarna för att Issa lägger upp en gruppbild från igår, så att vi slipper dessa egobilder som enda bevis av min existens på nyår

Nu kom jag precis hem från mormor där jag varit på släktlunch. Ska fixa mig lite, ska nämligen iväg på bio snart med familjen och se The girl with the dragon tattoo! Älskar den svenska versionen, och tycker egentligen att det är rätt löjligt att man skulle göra om den i amerikansk tappning, men men, den ska bli spännande att se!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0