Vad gjorde jag 2011?

Här får ni en liten årsresumé av mitt 2011 i bilder! (De största händelserna)

Jag fyllde 18 och fick äntligen börja följa med alla ut!



Jag och familjen åkte snowboard och skidor i Trysil, Norge!



Jag firade påsk!



Vi i Sp08a slog ihop vår skiva med Nv08a (tack och lov, för då kunde jag vara med Manda)



Jag gick på bal!



Jag tog STUDENTEN efter år av hårt slit!



Jag åkte till USA med familjen, körde den klassiska rundan Highway 1 med stopp i bland annat LA, Las Vegas och San Francisco. En helt fantastisk resa!

Jag och Issa åkte till Barcelona, woopa, sjukt bra party och världens godaste falafel!



Jag åkte i vanlig ordning till Varberg med släkten, i år gjorde familjen Nordlander en liten avstickare till Göteborg under tiden!



Jag och familjen åkte till Oslo för att hälsa på min morbor Magnus som flyttat dit för att bo med sin norska flickvän!



Det var julafton, men har dock inte laddat upp de bilderna än, och därefter var det nyår. Firade med bland annat Issa och Felicia, finare får man leta efter!




Nytt år, nya möjligheter, har inte några direkta nyårslöften, förutom det att jag lovat mig själv att göra mer av det som gör mig glad!



Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0