Stig Helmer the story

Supermysig dag inne i stan med Emma, vi hann fika två gånger och prata igenom allt som har hänt och allt som ska hända inom den närmsta framtiden. Medan jag packar mitt och åker till London, så ska hon faktiskt åka till USA och vara au pair under (minst) ett år! Två balla våghalsar, med andra ord,detta är vad livet handlar om mina kära, embrace the day, lämna rutinerna, skaffa dig erfarenheter och testa nya saker! 

Är bara hemma och mellanlandar lite som mamma brukar säga, ska faktiskt tilbaka till stan redan om någon timme. Då vankas det middag och bio, ska äntligen se Stig Helmer The Story. Sällskapsresorna är precis min humor, så här ska det skrattas tills käkarna går ur led!




Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0