Jag är en arbetslös sate, som Martin sa.

Godmorgon! Om tio minuter drar livet igång precis som vanligt på Predictive Sales och avdelningen Canal Digital. Min plats är dock tom. Läskigt. Har haft en skön morgon med nära två timmars snooze tillsammans med Marty innan han var tvungen att slita sig för sitt jobbs räkning.  Själv ska jag ta vara på min ledighet genom att idag  äta lunch och gå på bio med mamma och pappa, de jobbar nämligen båda bara halvdagar idag, så nu gäller det att mjölka ut så mycket som möjligt av våra två resterande veckor innan jag drar iväg! The girl with the dragon tatto, som vi såg igår, var för övrigt förstås väldigt bra, men jag föredrar den svenska versionen, i synnerhet den svenska Lisbeth Salander!



VS....




Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0