JAG FYLLER 19 ÅR IDAG!

Idag är ingen vanlig dag, för det är min födelsedag, hurra, hurra hurra! Min första dag som 19 år har varit underbar! Blev väckt vid sjusnåret av skönsång från familjen som följdes av presentutdelning. Fick finfina saker som en Lancôme-mascara, para, en vakuumpåse (haha), choklad, trisslotter ooooooooch........... en IPAD!! Jag ÄLSKAR den, den är helt perfekt, förutom att det inte finns någon iPad-anpassad bloggapp på den, but that I can live with, den kommer bli så himla bra att ha i London! Tack älskade föräldrar, ni vet hur ni gör er dotter glad♥

Efter att ha druckit en kopp kaffe ur den sedvanliga guldkoppen så skrapade jag rutorna på bilen och åkte iväg till Birgittas för att äta frukost i sällskap av Felicia (min fina, älskade, bästa Felliflue som jag kommer sakna så det gör ont när jag åker). En latte och en smoothie senare så styrde jag om min kos, denna gång in till stan där jag mötte upp min käre far för lunch på Sawadé. Trevligt! Woopa, sen var man på väg ingen, nu hemåt, där mina älsklingar Westman och Manda kom på besök med fika och ballong! De hade till och med lagt på minnet vilken som är min favoritchoklad (den med havssalt). Fy fasiken vilka fina vänner man har, nästan så man blir lite tårögd! Vad gör jag? Vad gööör jag när jag lämnar dem?! It finally happened, I'm going sligthly mad, som Queen sjunger. Härnäst på agendan stundar middag med familjen!

Jag älskar mitt liv. Mitt underbara liv. Mina fina vänner och min fina familj. You all make me very happy!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0