Hey I heard you were a wild one

Ahmen hej jag är en stenhård tjej som precis varit på ett efterlängtat spinningpass! Spinning måste vara den roligaste träningsformen jag vet, spinning och afrikansk dans! Älskar känslan av att ta ut sig maximalt och vara helt slutkörd efter träningen. Haha gud vilken megatönt jag låter som. "Ta ut sig maximal". Nu undrar allt Fellan vad jag pysslar med. Men med tanke på att siktet nu är inställt på beach 2012, tjejer, som min gamla BP-tränare skulle ha sagt, så finns här ingen tid för lathet! Tror jag ska testa zumba nästa vecka, det har ju blivit superpopulärt under min jag-sitter-hela-dagarna-period! Jag har tyvärr lite dålig erfarenhet av såna där koordinationspass, typ aerobics, är nämligen helt utan taktkänsla och känner mig mest som en osmidig klump, men vem vet, zumba är kanske precis min grej!

Nu ska jag ta en dusch och fräscha till mig i alla fall en aning innan jag tar bilen hem till Martin. Gör en vild chansning och hoppas på att det finns tillräckligt med soppa för ännu en färd, för utan assistans så vågar jag verkligen inte testa att tanka. Och ärligt, jag kan ju inte fråga de på bensinmacken om hjälp? Nä, förmodligen blir väl utgången av detta att jag stannar någonstans halvvägs, gissningsvis i det något skumma industriområdet, tvingas sova i bilen och blir rånad av vägpirater. Jag lever dock på hoppet och intalar mig själv att jag i alla fall kommer tillräckligt nära för att Martin ska kunna komma ut och hjälpa mig att putta bilen den sista bilen. He's my superhero.

Adios!


Kommentarer
Postat av: Arga flue

Om du på fullt allvar menar att du inte vet hur man tankar så bör du skämmas rejält. REJÄLT! föreslår att du hämtar upp mig någon dag så ska vi åka och tanka någon dag så du kan lära dig. Detta är inte acceptabelt. Fnys.

2012-01-04 @ 00:46:23
Postat av: Anonym

NU är bilen tankad, (med hjälp från M). JA jag skäms över detta.......

2012-01-04 @ 12:08:10

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0