Förmiddagsmys.

Svaret är nej, jag har inte varit på gymmet än, men jag har faktiskt precis varit på powerwalk med mor och far, fram och tillbaka till Tyresö Strand där vi stannade för en fika! Jag beställde en islatte och får in en islatte med en fet klick mjukglass i. Varför? Ville jag ha glass i mitt kaffe så hade jag väl sagt det? Inte det att jag inte gillar glass, men jag tycker inte om att blanda sådär. (Men bortsett från det klagomålet, så var det trevligt!).



Nu ska jag göra ett engelskatest som jag har fått skickat till mig via mailen från Tti School. Min London-vistelse inleds ju med en månads engelskakurs, och för att mäta min nivå, så att jag hamnar i rätt grupp, så ska jag göra två olika prov. Den skriftliga delen gör jag alltså nu på förhand, och därefter återstår en muntlig del som jag gör första dagen i skolan. Nu är det 10 dagar kvar tills jag åker, känns så himla overkligt! L-ä-n-g-t-a-r.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0