Eldvittnet.

Har legat i sängen ett tag och läst Keplers "Eldvittnet", sjukt bra, så den rekommenderar jag starkt till er läslusar! Minns ni den där klubben förresten, Läslusen? Jag var förstås med när jag var där kring 10 barre, köpte hem ett par (häst)böcker varje månad till ett riktigt brakpris. Böcker har alltid varit min grej, och tillsammans med hästar var det en oslagbar kombo!

Nu ska jag i alla fall alldeles strax ta bilen till gymmet och hoppas att bensinen räcker. Spinning 45 min väntar, hallelujah vad underbart det ska bli att väcka liv i mina benmuskler! Jag kommer inte ens ihåg den tid när jag verkligen kände i varje steg hur stark jag var. Till och med en av de anställda på gymmet sa det under mina glansdagar, att jag såg stark ut, usch jag skäms vid tanken på hur usel jag har varit det senaste halvåret. Aldrig mer, aldrig, aldrig, aldrig ska jag bli så här slapp igen, inte ens om jag så måste gå upp fem varje morgon.


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0