7 januari 2012

Hello my dears! Jag har egentligen en date med min vän Emma om en halvtimme, men hör och häpna så försov jag mig imorse, så jag var tvungen att skjuta på den till klockan ett istället. Nu blir det lite snabba puckar med smink och hårtvättning, och förstås kli på mina stressutslag. London gör mig galen. Jag har stressutslag över hela kroppen, och varje morgon och varje kväll så kliar de helt fruktansvärt! Jag har till och med ett stort rivsår över hela magen, som jag skrapat upp i sömnen. Jag är inte en särskilt vacker syn just nu, det må jag säga.

Skansen-akvariumet igår var förresten fantastiskt, så jäkla balla djur! Ni får några bilder senare, när Pontus skickat över, för min htc-kamera är inte särskilt skarp. Ni får nöja er med den här så länge:




Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0