Walking with a ghost in Paris

Jag gillar hösten. Den är så mysig och trygg på något sätt! Det är klart att det inte var världens bästa start på dagen att sätta sig på bussens enda plats med en läcka i taket (det regnade ute) men ändå. Å andra sidan kompenserades detta med att jag såg Kenzas bästis Nadia vid Nacka Strand busstation, blev nästan lite starstruck. Dock hamnar vi nog ändå på ett plus-minus-noll-läge efterson det inte fanns någon fil hemma imorse, saknar således grund idag. Förargligt! Men åter till hösten. Varm choklad. Skog. Nybakta bullar. Filt. Bio. Mys. Vill verkligen se Bridesemaid på bio i helgen, enligt rykten ska den vara riktigt rolig. Ett gott skratt förlänger ju livet, så jag kanske samlar på mig ett par extramånader? Man skall alltid se nyttan i var ting man gör, ta med er denna lärdom gott folk så skola ert liv berikas. På återseende.

3140063748_438355f955_z_large

Tumblr_lr4dojagmy1r1262oo1_500_large
Skönt att Fellan påminde mig på control+C-funktionen. Pinsamt att jag inte tänkte på det tidigare. Nu är i alla fall den bildlösa bloggen väck! Känner verkligen inspirationen spira!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta smygblogga på arbetstid damen! /hemliga pojken

2011-09-07 @ 11:47:08
Postat av: Anonym

låt henne blogga hemliga pojken, andra måste ju ha sysselsättning på arbetsdagarna!

2011-09-07 @ 16:35:59
Postat av: anna

haha..... wtf.

2011-09-08 @ 11:16:18
Postat av: X

död och förstörelse åt allt och alla

2011-09-08 @ 14:41:44

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0