Bloggning: tisdag

Hej! Här sitter jag med en kopp te med smak vanilj och rabarber och har just kopplat in mig på datorn. Eftersom det är min sena start idag så hann jag börja dagen med en lång promenad innan jag åkte hit mot jobbet. Idag är jag och Felicia väldigt färgglada för en gångs skull, ovanligt i alla fall för mig som nästan alltid har vitt. Ser fram emot gruppens två timmars långa föreläsning 14.30-16.30. Nu ska jag fortsätta läsa Harry Potter Sweden fanclub-bloggen, jätteintressant, har redan lärt mig två nya saker! Dels att Cedric Gryffindor och Salazar Slytherin inledningsvis stod varandra närmast av Hogwarts fyra skapare, dels att sorteringshatten tillhörde Cedric Gryffindor. Det är en hel värld att upptäcka! En hel vetenskap. Harry Potter-vetenskap. Blir typ tårögd när jag läser om allt, känner mig jättelöjlig, men det är verkligen sant. Haha. Nörden nummer 1. Felicia kommer spy när hon läser detta. Hon hatar mig i kombination med HP, Jag själv gillar det. Hon tycker inte heller att det är så roligt med mina Sex and the city-inlägg, men de är väl roliga, och jag har fått jättebra respons på dem so I'll keep having them!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0