Ny vecka.

WOW, tänkte ni nu när ni gick in på bloggen. En ny header!!! Och gissa vad? Jag har gjort den! Känner mig jätteteknisk. Nu får ni inte tro att jag älskar den bilden, den är helt okej, men det var liksom den jag hittade när jag skulle testa att fixa med designen. Blev lite personligare, eller hur?

Hur som helst! Gårdagen blev trevlig med firandet av Martin. Vi åt vit chokladmousse med hallon och satt och pratade. Av mig fick han två tröjor och Gordon Ramseys kokbok (han tittar jämt på alla hans program), men den bästa presenten var från hans pappa. Han fick nämligen ett presentkort på Yasuragi Spa i Hasseludden, så om ungefär tre veckor hade vi tänkt boka in en spaweekend där. Jättehärligt! Japansk mat, behandlingar, hotell, lugn och ro, bada i tunnor... Längtar!

Idag vaknade jag upp med förkylningshuvud, så jag vill inte alls prata i telefon idag. Otur att det är det enda jag ska göra i de närmaste 8 timmarna. Lyckan var ändå gjord när Maria Montazami gästade TV4 8.15 imorse, satt som fastklistrad. Hon pratade om sin inrednings- och matlagningsbok, måste näsrtan köpa den. Fasiken att jag missar Svenska Hollywoodfruar ikväll, ska nämligen möta upp tjejerna för middag på Vapiano i Gamla stan ikväll. Prioriterar det, faktiskt. Ska bli jättetrevligt! Nu ska jag fokusera en stund. Helst vill jag sitta på en sten i en skog och dricka varm choklad i termos och äta medhavda ostsmörgåsar.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0