En bra dag

Dagen började ltie halvkaotisk (sprang till bussen, var helt svettig när jag kom fram) men började arta sig då sattes på ett nytt säljuppdrag. Nu går det skitbra! Peppar, peppar. Nu kommer det väl gå käpprätt åt helvete. Jag har råkat fixa med någon inställning på datorn förresten, så all text är i miniformat. Måste tillkalla teknikern, det är jättestörande. Ikväll ska jag träffa jurist-Maja och plugg-Manda, längtar (har till och med satt upp en påminnelslapp på datorskärmen). Ingen lill-lördag på det viset, men en trevlig stund på ett café på söder är planen. Myspys i hösttider. Åh, snart ska jag överfalla fruktkorgen och sno åt mig den sista bananen. Puss!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0