Maria Montazamis dag.

Men åh vad sur jag blir, varför funkar inte bilderna jag la upp i det förra inlägget? Ljuv som en ängel var jag ju? Nya tag SKULLE man ju kunna utgå ifrån att jag tänkte ta, men det är dessvärre en reell omöjlighet eftersom skrurkföretaget MediaMarkt har beslagtagit min mobil än en gång. Igår drog jag och pappa på oss hårdhanskarna och styrde bilen mot Nacka Forum för att hävda vår rätt till att få lämna tillbaka helvetesmobilen och köpa en annan. Vi var till och med så tillmötesgående att vi var villiga att köpa en ny inom HTC-serien. Såklart gick vår plan inte vägen, utan mobilen är återigen på väg till reperation och jag kan inte förväntas återse den förrän tidigast om en månad. Det intressanta är ju att teknikerna under den första undersökningen hävdade att det inte alls råder något fel på mobilljudet (vilket är totalpaj), så jag undrar vad de tänkte göra annorlunda den här gången? Jag och moder, som också var med, svalde irritationen med en latte på Espresso House medan pappa köpte en ny ugn till mormor tillsammans med morbror Björn. Sådan mansgöra är liksom inte särskilt rolig för oss kvinnofolk. Efter att ha kollat i lite affärer åkte vi hem till mormor där det bjöds på lunch. Framåt kvällen kom älsklingen hem så det blev lite gos och massage innan jag somnade.

Idag har jag laddat upp med dubbla frukostar och en cappuchino från det morgonöppna ceféet i Tyresö centrum. Redo för en ny arbetsdag! Vad som tveklöst håller humöret på topp är tanken på SHF klockan 21.00 ikväll.

583366-8-1276975390266_large

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0