Uppdatering.

Blir TOKIG på detta uppladdande av foton, nu har jag suttit i två timmar med samma kort som jag misslyckades framkalla förra gången. Men snart är det färdigt och de tomma ramarna från Lagerhaus kan äntligen bli kompletta. Söndag idag, vilket innebär att ni går helt i det omedvetna angående min helg so far. For you only:

Ja, i fredags blev till att börja med ingen Maggio eftersom Grönan stängde portarna redan vid 1930 pga överbefolkning. Happ. Jag, Issa och Eric från jobbet letade efter en bra restaurang att gå till men hamnade på Greken i Hötorgshallarna som jag sannerligen inte rekommenderar till någon. Uruselt. Därifrån tog vi oss vidare till jobbets after work, där ett par glada och överförfriskade själar tog ton i karaokemicen. Stället var inte precis vad jag hade tänkt spendera större delar av kvällen, så efter knappt en timme åkte vi in till Amba och dansade till svetten rann och mitt hår var lika genomblött som om jag hade tagit en dusch.

I lördags åkte jag till stan och mötte upp Frederika och promenerade på Djurgården i det underbara vädret efter att ha shoppat lite på egen hand. Vi stötte på en underlig herre som hade två illrar i koppel, och hur mycket jag än försökte gick det inte att komma ifrån mina tankar på illrar som (döda) accesoarer. Blev liksom konstigt att se dem vid liv. Hur som helst. Den här dagen fyllde min man 20 år, så jag vill officiellt säga grattis, men vi sågs inte mer än en kortis framåt kvällen. Vi ska fira lite idag här hemma med familjen.


Slänger in min favoritbild nummer 1 i ett försök att inte ha en sån opersonlig blogg vad det gäller bilder. Hoppas jag får tillbaka min mobil snart...


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0