Tis 13 sep

Tänkte börja idag med att berätta om igår! När jag kom hem överraskade nämligen min fina pojkvän mig med en massageolja från The body shop, en tröja från MQ och en fet naturgodispåse. Hur underbar?!! Det vägde upp för när han föregående kväll släppte lös en gigantisk gräshoppa i rummet. Tack baby♥

Idag började jag ju 12.00, så hann uträtta en del ärenden. Bland annat köpa yoghurt tills ikväll, köpa ett par särskilda internetkoder, åka förbi Forum i ett hopp om att kräva retur av min mobil. Trots 5 veckors reperationstid saknar den nämligen ljud, så nu jäklar är det fight på G. Oturligt nog var dock MediaMarkt stängt (de visste väl vilket raserianfall som närmade sig) så jag passade på att kolla runt i lite butiker istället. Hittade förstås en massa fint, så nu gör jag mig redo inför en ordentlig shoppingrunda. Inte idag dock. Slutar 21.00. Äääälskling, massage senare?

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0