Thomas Sabo

Min mysdag inne i stan med mamma var jättehärlig! Vi promenerade från Gamla stan in till Drottninggatan-området, köpte english fudge, jag införskaffade mina älskade jeans (sista exemplaret!) och hämtade min 18-årspresent från mormor på Thomas Sabo som jag beställde förra veckan. Där köpte vi också ett par örhängen till mammas bästis barn som precis har konfirmerat sig, så henne mötte vi också upp en sväng. Lunch åt vi på Sushi Samba på Götgatan, garanterat Stockholms bästa. Nu har jag fått order om att hänga upp lite tvätt, så det är väl bara att masa sig ned?

H1547-051-14

Just det. Hittade en Harry Potter-kokbok inne på SF-butiken idag. Tyvärr en unofficial version, lite tråkigt. Vill helst att min gud JK Rowling ska ha godkänt den, annars är det ju bara en helt vanlig människa som suttit och kokat ihop vad som ska stå i den. Köper den förmodligen ändå. HP. HP. HP. Kan inte rå för det, älskar det så sjukt mycket. Min största dröm är liksom att bli auror (de bästa trollkarlarna samt häxorna kan bli aurorer, vilket innebär att man på laglig väg kan förvandla sig till ett djur och jaga svartmagiker på the Ministry of Magic's order). Jag tror jag håller på att bli lätt sinenssjuk.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0