Tack tack hemskt mycket tack fyfan för alla tack jag säger!

Oskön start på dagen innefattande HÅN, men inga vidare kommentarer på det eftersom jag blir arg som ett litet stucket bi och stuckna bin lyckas inte sälja någonting i den här världen. Som tur är fick jag just sms från MediaMarkt att min mobil äntligen är färdigreparerad (det har gått 5 veckor) så ska hämta upp den på lunchen. Ska bli så härligt att dumpa Sony Ericsson modell antik. Just det, Lina, Maria Montazami befann sig på Åhléns city igår mellan 12.00 och 16.00. Rackarns!

Ikväll ska jag fira in helgen med Håkan Hellström på Grönan med Issa (och några andra?). Är inte det största fanet han kan hitta, men så länge som han sjunger Känn ingen sorg för mig Göteborg så kommer jag i alla fall sjunga med några rader. Det vore trevligt om vädret håller i sig, har just nu en fin liten sommarvy över havet här utanför nämligen. Med tanke på att det tydligen är en sktidag idag så kommer regnet antagligen hälla ned och scenen falla isär. Är åtminone inställd på det.

  

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0