Mån em

Traskade ned till Forum nu under lunchen och lämnade tillbaka Martins födelsedagströjor som han inte alls var nöjd med. Älsklingen då. Köpte i alla fall någonting nytt, hoppas det faller dig bättre i smaken? Är inte bitter, det är ju bättre att man säger till än att tröjorna ligger oanvända i byrålådan med prislappen kvar. Köpte även en underbar halsduk till mig själv från Zara, en sådan riktigt mysig variant som jag har varit på jakt efter. Nu har jag 6 timmar kvar på jobbet, men orkar inte, för ögonen går liksom ihop efter att ha stirrat in i datorskärmen så länge. Ska nog sätta mig under bordet istället, det har varit mitt säljarknep de senaste arbetsdagarna. Säljer liksom på bra där under, i min ensamhet, bara jag och kunden. Känns helt okej.


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0