It's friday, friday!

OSKAR LINNROS ♥ Igår efter jobbet mötte jag upp Issa och tog båten över till Grönan och såg Oskar Linnros på scen. Hur lycklig blir man inte av hans låtar?? Såå grym! Efter konserten så tog vi en falafel vid Slussen och längtade lite tillbaka till Barcelonas mästerverk vad det gäller den saken. Om ni minns så var det ju det godaste som vi åt därborta.

Imorse gick jag till mormor en stund innan jobbet och gav henne en liten present. Barnbarn nummer 1! Idag ska jag, Sara och Felliflue gå till Nacka Forum på lunchrasten. Fellan ska introduceras för NJB! Ikväll ska vi äta på Texas Longhorn med jobbet och sedan blir det utgång. Nu är det snart WEEKEND!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0