I want it all, and I want it now.

Här sitter jag och håvar in order efter order! Går som på räls. Precis, klurigt va? Hur ska man tolka det ordspråket numer? I vanliga fall innebär ju att någonting går på räls att det går galant, men precis som en komiker sa (tjejer, när går vi på Stand up igen?) så har ju ordspråket förlorat sin betydelse i och med tågets totala urartning vintertid. Så. Hur går det egentligen för mig? Ah. Så hemlighetsfull jag kan vara. Nu skall jag återgå till my secret buisness. Ikväll är det SHF och i veckan kommer självaste Maria Montazami till Sverige, närmare bestämt Åhléns! Lina, jag lovar att meddela dig när jag vet exakta tider. MÅSTE få träffa henne!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jaaaa, jag är så på!!!!!!!

2011-09-05 @ 13:20:36

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0