FREDAGEN ÄR KOMMEN

Det är en sak jag inte kan förstå med mig själv. Oavsett hur pass tidigt jag går upp på morgonen stressar jag ALLTID de sista minuterna. Detta resulterade i att jag idag glömde både mobil, Grönankortet och skor (ja, alltså ombytesut för ikväll) plus att jag tappade min plopp till örhänget när jag sprang till bussen. Sjukt oorganserad tjej, och det brukar verkligen inte utmärka mig. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska med allt, borde kanske åka hem mellan jobb och utgång och The Ark-konsert på Grönan? På tal om konsert var Daniel Adams-Ray grym igår! Petter och Veronica Maggio var gästartiser. Tycker det är lite kul att Daniel A-R och Oskar Linnros tydligen ska ligga i strid med varandra, och Veronica Maggio är ju Oskars ex? Hämden är ljuv är ett väldigt bra uttryck. Nu måste jag göra upp en plan för senare idag. Och fokusera. Och skratta åt allas fula och otroligt stela telefonsvarare.

Manda: Förlåt om jag glömt bort något jag har sagt till dig!!!! Minns inte ens nu vad det är (jag är en trött, arbetande zoombie-människa, vilket alltså är min ursäkt). Love you still...

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0