Det nya gänget!



Fantastisk kväll igår! Filmkväll hemma hos Dennis med jobbet. Han har ett hemmabiosystem med 117 tumsskärm, så den var ju rätt så maffig. Kollegerna är helt underbara, älskar dem. Det var verkligen en sån kväll som man alltid vill ha, vi satt och skrattade i princip hela tiden. Kom hem tjugo i ett, så himla oskönt att det tar sån tid att ta sig fram inom Tyresö. Om jag inte vore en fegis hade jag kunnat gå hem på en kvart, men det vågade jag förstås inte. Imorgon ska vi ut och ha trevligt igen, middag på Texas Longhorn. Tyvärr krockade det med Malins födelsedagsmiddag, så får möta upp tjejerna senare för lite party in the town. Skönt att jag hamnade på det här jobbet, chefen är liksom också asskön och hur ofta händer det?

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0