Den modemedvetna

Idag har jag på mig mina svarta jeans från Carlings (high waisted) och en jeansskjorta från Gina Tricot som är slarvigt (och jättegenomtänkt) nedstoppad i midjan - so fashion. På fötterna har jag ett par knähöga svarta skinnstövlar (bytt till mig av Felicia) och håret är uppsatt i en trendig hästsvans. I öronen har jag Thomas Sabo och runt halsen min briljant (bara det bästa duger när pojkvännen köper en smycken). Runt handleden sitter Guess-klockan (icke erkänt: köpt i Alanya för 125 kr) och på fingrarna sammanlagt tre, moderiktiga ringar. Naglarna är målade i en plommonlila färg, helt rätt såhär inför hösten!

Insert <dagens look> failure <pga tönthet>

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag ska fan börja köra "dagens" nu, take that

2011-09-08 @ 14:30:17
Postat av: pojken

o idag kör du blackjack ser jag

2011-09-09 @ 11:42:57

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0