Daniel Adams-Ray ikväll!

Torsdag idag mina vänner, torsdag. De har fått in ett nytt te här på jobbet!! Rabarber/vanilj, ljuvligt! 4 timmar kvar tills jag ska ta bussen in mot stan för att möta upp Issa, Pontus och Jesper för att ta båten över till Grönan och se Daniel Adams-Ray på scen! Festligt va? Känns som om Grönan-konserter är min grej på något sätt, känner ni också det? Har förvisso bara varit på en endaste det här året (allt som allt två år över hela mitt liv räknat) men något ger mig ändå känslan av att det här är det jag som styr.

 
Daniel_adams-ray_foto_john_scarisbrick_110140481_large

Något jag däremot inte styr är vädret, känner mig grundlurad?? Strålande solsken imorse, var på vippen att jag tog mina solglasögon, medan det nu häller ned regn och blåser i en obehaglig kombination? Får mig att bittert ångra klädvalet.

Nu ska nog ta mig en till kopp!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0