At work.

Åh, vad kul det var att äntligen träffa Manda och Maja igår (trots stt jag var så trött att ögonen hotade att ploppa ut). Jag blev så avundsjuk på Maja och jursitutbildningen, vill börja på en gång!! Men å andra sidan, det här är mitt egna år. Ska ta vara på det.

Idag händer nog inget speciellt, om jag inte ska tiill Grönan förstås och spana in Slagsmålsklubben. Några från jobbet skulle visst dit, och jag tror Issa är sugen (?).  I ärlighetens namn vet jag inte ens vilka de är, men det kan ju vara trevligt ändå. I annat fall ska jag kolla på avsnittet av Fångarna på fortet där Maria Montazamis döttrar är med, missade det förra veckan.
 
Sara_11_large
Sarah montazami är min favorit, hon är så SNYGG!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0