You can't win in this game called love.

Hej! Tycker det är trist att jag varken förstår hur man ändrar bloggens "profilbild" eller hur man skriver en text under den. Har ni märkt bloggens senaste förändring? Ledtråd: kommentarfältet. Hi-hi-hi. Jag tror inte att jag är en storbloggare eller så, men kul är det i alla fall att fräscha upp min lilla älsklings-blogg!

Idag är det lördag vilket betyder jobbfrihet vilket brukar betyda lycka, men som under omständigheterna just den här lördagen mest betyder eftertänksamhet. Har ändå lyckats njuta av det underbara vädret. Mötte upp Felliflue på eftermiddagen och vi köpte med oss fika från Espresso House (chai och muffin) och satte oss på ängen utanför centrum. Jag har världens finaste bästis. Nu under kvällen har vi haft gäster, men lyckades smita en stund så att jag kunde kolla på SHF på tv3play. Nu ska jag bädda min säng och sätta på en film, troligtvis Love actually. Jag är för övrigt jätteirriterad över att jag fortfarande har problem i vaden, för det innebär att jag inte kan springa. Känner mig som jordens mest otränade människa, som en stor degig klump helt utan leder. Inte så attraktivt. Ska gå ned och stretcha bara för det. Brygga mig en kopp te. Oja mig. På det hela taget ha ett Bridget Jones-stuk på kvällen.
425bridget0805_large

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0