Torsdag 6 okt

Godmorgon! Jag startade den här torsdagen med en stor latte (med farinsocker) och Harry Potter-läsning på caféet i centrum, så jag känner mig helt okej laddat inför en dag fullroppad med sälj. Jag tog naturligtvis kort på det, men eftersom lagningen hos MediaMarkt medförde ett nytt fel som innebar oförmögenhet till internetanslutning så får jag tydligen strunta i den. Kontraproduktiva tekniker, måste vara ett gäng amatörer? Om ni ändå vill visualisera er min morgonstund som hade guld i mun så kan ni ju ta er en titt på bilden nedan. Jag skulle dock aldrig ha ett sugrör i min latte.

Tumblr_ln0ayh7dik1qdpsx9o1_500_large 

Har barikerat mig med nässpray idag också, var ingen höjdare att sitta med igenkorkad näsa under hela gårdagen. Skönt att det är torsdag, snart h-e-l-g! Imorgon kommer farmor på besök också, men jag ska på after work med jobbet så får kramas lite med henne på lördag istället. Min farmor är nog jordens gulligaste egentligen, jag är verkligen hennes sköra lilla ängel. Men grandma? I am no angel. Dun dun.

PS: Hatar ni inte header-bilden allt mer?? Jag börjar avsky den. Känner mig som en megatönt.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0