Countdown.

7 veckor kvar till jul, sa de imorse på Nyhetsmorgon.
7 veckor till årets mysigaste period.
7 veckor
kvar till julbak, Enyas julskiva, ljusstakar, lussebullar, varm choklad och snö.

Cirka 8 timmar kvar tills jag får krama om min älskling.
Cirka 8 timmar kvar tills jag får gosa med min underbara pojkvän som jag längtar efter så mycket.
Cirka 8 timmar kvar till jag får beundra min alldeles egna snygging som jag inte var tillsammans med under två veckor. De två veckorna räddade vårt förhållande, underskatta inte pauser/break ups om ni känner att de behövs!

50 minuter kvar till lunch.
50 minuter kvar tills det är dags att bege sig mot Forum med Fellan.
50 minuter kvar tills jag får ta mig en liten höstpromenad.

Update: NEEEEEEEEJ! Jag trodde klockan var tio över tolv när jag skrev!!! Lunchen är ju inte förrän klockan ett! Känner mig hellurad!! Tur att jag har kvar lite yoghurt från förra veckan... Hämtar nu!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0