Hemma igen!

Så var man tillbaka igen. Har haft den mysigaste helgen på länge! Så skönt att bara vara med familjen, mormor och släkten! Dessutom lärde jag känna Magnus flickvän Linn mycket bättre. På söndagar är alla affärer stängda i Oslo, så igår lunchade vi på Aker Brygge (ett jättefint hamnområde i Oslo) och promenerade runt på en fästning. Det där med fästningen kanske ni inte tycker låter så roligt, men jag älskar forntida platser (en av orsakerna till att Henrik tycker jag är en vuxen kvinna i en ung människas kropp). Utsikten därifrån var till på köpet jättevacker, så det blev ju lite av två flugor i en smäll för min del! Glömde säga att vi i lördags såg regeringshuset som Breivik bombade också. Jättehemskt. Hänger fortfarande blommor på avspärrningarna till minne av alla som Breivik mördade. På det hela taget var det ändå en kanonhelg, bilder kommer så småning om. Först ska facebook terras med dem innan ni, mina arma läsare, ska få ta del av mina turistiga bilder. Tycker dock inte de är lika turistiga som de borde vara, men jag överlämnar domen till er!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0