Hey I made it, I'm the world's greatest!

Jag har på känn att det här kan bli en riktigt bra dag, åtminstone om vi ser till hur den startade *har fått ett visst godkännande*. Är dock riktigt hungrig, och jag har inte lunch förrän vid tre idag... Som tur är hann jag köpa med mig yoghurt innan jag åkte till jobbet, så har druckit ett glas men inte mättade det lilla mig inte ty det var en sån där fettsnål variant med 0.2% fetthalt som i princip ger samma hungerstillandeeffekt som en mjölkcocktail. För förtydligandets skull: alltså inte speciellt mycket.

25:e idag, en glädjens dag för alla oss arbetstagande människor. Fy för den höga skatten, det är verkligen inte rättvist! Jag är absolut för skatt, men inte till den här graden. Jag vägrar att betala för att mesiga människor som är "sjukskrivna", oengagerade slashasar som är arbetslösa eller för bistånd som går till korrupta regimer. Eller till Juholts sambo för den delen. Om jag ändå ska ta och återuppta mitt medlemskap i MUF? Får bli framåt vårkanten, just nu har jag verkligen inte tid! Jag har inte tid med någonting nu för tiden: hinner inte träna (och det är särdeles hemskt eftersom jag är van att hårdträna minst 3 dagar i veckan), hinner inte träffa vänner (pratar inte ens med dem i telefon, tänk er själv hur icke önskvärt det är att plocka upp telefonen på fritiden när du är telefonförsäljare), hinner inte vara med familjen... You get it. Saknar verkligen skolan! Framförallt den sociala biten, men också själva pluggandet. Jaa, jag saknar att plugga!! Att skriva! Att vara klok och smart och jätteintelligent. Men jag får stå ut! Det är ju inte ens ett år kvar, sedan påbörjas ju det riktigt studentlivet. Woo-pa!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0