Lugn nu, jag är här igen!

Oj oj oj. Kata-STROF! Inget bloggande igår, pga jag inte befann mig på jobbet och som ni vet föredrar jag att inte sitta vid datorn på fritiden numer. Men nu är jag på plats igen, så jag är redo att rocka på med en mängd inlägg! Haha "rocka på" är så fult, men vi säger det hela tiden här på jobbet under uppstarterna. "Då går vi ut och rockar på" säger Dennis och sen går alla ut ur konferensrummet i samlad trupp som om vi var på väg till ett viktigt uppdrag.

Klockan är 11.22. Jag är hungrig, men har lunch vid 13.00. Har såklart glömt min matlåda, troligtvis i Niklas bil när han skjutsade mig till Martin igår. Är jätterädd att han har pasta och svampsås i hela baksätet nu. Vågar inte ens fråga om han kan ta sig en titt. Ska låtsas som om det inte är min matlåda om han frågar,det vill säga om den nu har spillts ut. Hängde alltså hos Martin igår kväll. Han lagade mat och hade köpt en flaska vitt, så vi tände ljus och myste hela kvällen. Imorse var det svårt att slita sig, det kan jag lova er, han har fått världens skönaste säng. Sängen är alltid så underbar på morgonen, men särskilt underbar om man ligger i den med en älskling. Dock blev jag ivägschasad (stavas det så?) vid åttatiden (då hade vi snoosat i en och en halv timme) eftersom han skulle iväg till jobbet. Hann nätt och jämt få i mig lite frukost innan jag åkte till caféet i centrum som nödlösning för att inte oplanerat tvingas driva runt i kylan tills dess att buss 840 skulle glida in vid Tyresö centrum och ta mig till Nacka Strand. Inte en sån dum morgon efter allt!

Vi hörs. Nu ska jag sälja. I alla fall försöka *dystert tonläge*.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0