Ja hej det är Anna från Canal Digital.

Idag är en sån dag då jag helst av allt vill komma fram till en telefonsvarare eller obefintligt nummer. Naturligtvis är det just därför extremt bra framkomlighet, nästan ovanligt bra, så det är bara att gilla läget och säga frasen "hej, Anna här fårn Canal Digital" med min allra snällaste röst. Jag är så arbetsskadad att jag till och med svarar så i min hemtelefon, när jag ringer någon "formell" eller när jag svarar på mobilen när någon ringer med okänt nummer. Det värsta med samtalen är dock inte inledningen, utan när jag ska lägga på efter en order och har fått bra kontakt med kunden. Om ni bara visste hur många gånger jag tackar och önskar folk en trevlig dag. Borde ta rekord i trevlighet snart. Jag kommer nog bli en riktig ragata på fritiden snart. För att väga upp liksom. Människan strävar ju efter balans, så det känns som en trovärdig hypotes. Jag borde faktiskt bli riktigt hemsk, så snäll som jag är 8 timmar om dagen.

Idag kan jag nog ändå kosta på mig att vara Anna den Snälla och Trevliga. Blev ju flickvän igår. Ta det lugnt nu, det handlar om Martin såklart. Det är rätt så. Älskar dig! Igår fick jag dessutom Det Hemliga Dokumentet. Nu är jag så taggad så jag spricker!!! Längtar tills jag kan berätta!!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0