Inlägget som saknar rubrik.

Woopa, vilken dundermorgon! Jag hittade min förmodade borttappade vante, så jag åkte raka vägen till Forum innan jobbet och lämnade tillbaka de nya jag köpte igår trots att man egentligen inte får lämna tillbaka acccesoarer. Där tjänade jag in 89 kr! Dock försvann de pengarna ganska snabbt eftersom jag passade på att köpa två vrålsnygga linnen också. Alltså, vrålsnygga? Skönt ord egentligen. Vem skulle vråla rakt ut om något var snyggt? Fult i affären.

Idag är det jobb 12-21. Drygt en timme kvar till lunch. Utbildningen är inställd, tur att Martin lagade en himmelskt god matlåda åt mig igår så att jag slipper gå hungrig. Annars är det positiva med tisdagar nämligen att vi samband med den två timmar långa säljutbildningenbjuds på lunch från Birgittas Bageri som ligger tvärs över gatan i.

Jag är inte så bra idag. På att sälja alltså. Det går verkligen upp och ned, men det gäller att hitta sin lägsta nivå. Ska kanske ta mig en kopp te och försöka igen. Vi har massor med tesorter här på kontoret, riktigt spännande! Ibland kan man liksom vara helt vild och ta en smak med mynta och ibland kan man hålla sig till English breakfast. Inte för att jag någonsin skulle ta den smaken, men vill bara nämna den så att jag kan berätta om när Felicia trodde att den smakade bacon. Haha! Förstå te med baconsmak? Härligt om det hade lite bitoner av scrambled eggs och scones också. Koo-ko Fellan!

Kommentarer
Postat av: f

hehe roligt inlägg! särskiklt vråla i affären

2011-10-18 @ 16:32:20

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0