Fredag 14 okt

Förefaller som om jag fått flipp. Igår slog jag mitt säljbästa igen, satte två dagsbudgetar? Det kanske finns hopp om mig som säljare i alla fall. Idag är det en superfredag där alla verkar fylla år: min fina Pontus, Felicias pappa, Viktor, Fredrik. Okej. Kanske inte var så många nu när jag räknade upp dem, men ändå ovanligt många på en och samma dag, det måste ni ju hålla med om!

Det är så synd att min yta varit förlorad hela veckan. Idag hyste jag ändå hopp om att kunna se någorlunda snygg ut, men icke, för då fanns ju ingen fil i kylskåpet? Fick äta smörgåsar och en smoothie. Ni som inte förstår det här med yta kanske inte inser hur pass påfrestande det här kan vara för att fixa en bra sådan, men tro mig, det kan vara avgörande. Får gå ner till kiosken på rasten och köpa lite choklad för att försöka återskapa lite energi.


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0