Pappas födelsedag!

Nu är det klappat och klart, definitivt, bestämt, slutgiltigt, ordnat. Det där beslutet jag tog i slutet av förra veckan alltså. Åhh vad gärna jag vill berätta, men jag kan inte göra det trots att jag snart spricker av allt jag vill delge mig av! Det är nog säkrast att vi byter spår innan jag försäger mig. P-p-p-p-p-ronto. För jag vill verkigen säga vad det handlar om!! Släpper bomben i december. Wait for it.
 
Ny vinkel på inlägget: Personligt säljrekord sa jag igår, eller hur? Stämde bra det, satte en och en halv dagsbudget. *Äsch*. Tänkte fortsätta på samma linje idag, anser det vara en stabil plan. Har ändå haft ännu en skön morgon; satt på cafét och drack latte och läste Harry, bestämde träff med Westman som jag inte umgåtts med på evigheter - så förutsättningarna känns fördelaktiga. Idag fyller ju för övrigt min lilla papi år, så eftersom jag steg upp tidigast i familjen förberedde jag med flaggan och guldkoppen åt honom. Två betydelsefulla tillbehör på varje födelsedag som inträffar inom familjen Nordlander! Ikväll blir det presentutdelning, pappas favorithändelse på hela året. Av mig får han en Gant-halsduk och Gant-underbyxor. Haha. Underbyxor.

Nu ska jag dra Fabian i öronen. I ♥ mina kolleger.


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0