Back on track.

Den här dagen har börjat ovanligt bra! Först blev jag bjuden på kaffe på mitt numera stamcafé i Tyresö centrum och sedan fick jag sitta med CanalDigitals stjärnsäljare Jim en timme för att få lite inspiration efter gårdagens värdelösa insats. Nu plingar jag äntligen i orderklockan och kan räta på ryggen igen. It feels good må jag säga, igår gick jag inte direkt hem med flaggan i topp och att inleda en ny dag med noll självförtonde innebär sällan någonting positivt.

Nu är det en kvart kvar till lunch, känns som en uppiggande tanke med tanke på att min mage domnat av på grund av hunger. Jag och Sara ska som vanligt gå till Forum under rasten, idag behöver jag en mascara. Cash is king, så idag ska jag slå mitt säljarrekord.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0