En värdelös människa säger hej.

Ack vilket bakslag. Jag får skrivkramp av min nya, utelämnande plats här mitt i gången på kontoret! Känns som om jag har 50 nyfikna säljare hängandes över axeln och det skapar ju en viss press på att skriva något kul. Men idag är ingen "kul" dag. Jag är ful och trött och kaffesugen. Har en ful ljusröd färg på naglarna. Blev sent igår kväll överrumplad med informationen om att det var säsongens sista SVH-avsnitt. Blev nervös på utbildningsmötet när chefen kollade på mig och tappade äggbiten jag hade på gaffeln som just var på väg att föras in i min mun. Är kass, värdelös och utan värde (nästan). I korta ordalag kan vi väl konstatera att det här inte är min dag.

Kommentarer
Postat av: m

jag vet en kille som vill äta middag med dig idag, han börjar på M.. skicka ett sms till honom om du är intresserad! (gärna idag, onsdag!)

2011-10-12 @ 12:08:00

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0