Säljar-Nord i farten igen

Hej! Måndag, måndag, tydligen Saras ha-ångest-över-livet-dag. Själv känner jag inga sådana bekymmer, måndagar är en rätt bra dag. Förutom just idag då, eftersom jag precis blev varse om att jag bytt tillbaka till den vanliga kampanjen. Den är jag totalt värdelös på. Pissdålig för att vara ärlig. Får hålla modet uppe, har ju trots att Svenska Hollywoodfruar att se fram emot senare ikväll! Imorse åkte förresten farmor hem, har lite dåligt samvete över att jag knappt hunnit umgås med henne. Känner mig som ett uruselt barnbarn.

Just det, angående mitt beslut jag skrev att jag skulle ta i slutet av förra veckan. Jag har gjort det. Kan dock inte avslöja än vad det rör sig om, det får dröja fram till december! Förstår att ni blir nyfikna och jag vill verkligen berätta, men det är ganska så inofficiellt än så länge. He he he.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0