Städning och en mycket djup fundering.

Håller på och städar på skrivbordet eftersom uppdragsgivarna befinner sig på kontoret och då ska det minsann blänka på skrivborden! Hela atmosfären blir 10 snäpp seriösare så fort de högsta hönsen är på plats. Mitt skrivbord såg tydligen ut som en scen ur krigets Berlin (Erics utsgao) så kände mig lite smått manad till att rensa lite bland tepåsar, kiwisaft, papper och mobiler (just det, hämtade just min mobil hos MediaMarkt men den var såklart inte lagad. Dags att tänka på möjligheten med en iPhone?).

Kom att tänka på en sak, trots att det enda jag borde tänka på är Canal+ och multiabonnemang och förlängningskampanjer. Det här med ödets ironi. Att man alltid träffar på en person när man verkligen inte vill det. Om det rör ett ex är det ju garanterat att det händer när man är som absolut fulast, men det finns också jättemånga roliga andra exempel från verkligheten. Tänker dels på dig Issa när du skulle på en viss skiva och stötte på en person vars skiva du precis avböjt pga "för mycket i skolan" eller när Elin åkte tunnelbana med en kille och vagnen stannar på perrongen precis framför en annnan kille hon egentligen skulle ha träffat den kvällen. Hohoho. Jag älskar sånt.

Just det. Hittade jordens mysigaste säng?

Isager-8_large


Kommentarer
Postat av: Anonym

eller när jag hade jobbat på spiralen en hel dag i ettan och var helt ytlös och mr harg är i centrum........

2011-10-05 @ 16:38:05
Postat av: Anonym

juust det! hahaha

2011-10-05 @ 16:48:45

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0