Okt 16 2011

Hej! Idag har varit en bra dag. Den började på Fotografiska med mamma och pappa, det pågår en jättefin utställning där om Afrikas djur för tillfället! Ska snart tillbaka dit och köpa en eller två elefant-tavlor, för idag var det tyvärr jättelång kö till kassan. När jag målade mitt rum i mörktbrunt och beige var tanken faktiskt att skapa en afrikansk känsla. Jag har dock inte kommit längre med det temat än att ha två afrikanska gubbar vid spegeln, som jag för all del köpt i Afrika-huset i Varberg, men som inte riktigt fullbordat den planerade stilen. Så nu, 5 år senare, är det kanske dags att ta tag i saken?

Efter mitt besök på Fotografiska mellanlandade jag hemma och åt lunch innan jag satte mig på bussen mot centrum. Där mötte jag Martin. Vi har, som ni kanske misstänkt, gjort slut och därför har vi inte setts på två och en halv vecka. Ni kanske anar hur underbart det var att krama om honom? Jag köpte en latte och han köpte mat. Mat till sin nya lägenhet som han flyttar in i idag. Stort grattis, är så glad för din skull! Lägenheten är jättefin, fick äran att vara hans första gäst! Efter detta kära återseende gick jag hem till Issa där hon och Felicia chillade, innan jag ERROR ERROR. And now I'm back here. Nu är det hög tid för Sex and the city, har börjar om från avsnitt ett för tredje gången!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0