Måndagsbarn

Hejhej, är alla taggade inför en ny jobbvecka? Skolvecka? Abetslös vecka? Semestervecka? Jag känner väl inte adrenalinet pumpa i mig förstås, men jag har i alla fall lyckats få in ett sälj. Idag är Felicia tillbaka också, det är ju bra, vi ska absolut ha en ordentlig pratstund på lunchrasten. Fram tills dess ska jag roa mig med lite bloggar, eventuellt internetshopping på cdon.com (måste köpa Mamma Mia! och Svensson Svensson-serien. Jag har liksom helt missat att Svensson Svensson faktiskt är en serie, trots att jag älskar både programmet på julafton och filmen - just det, vet ni att det ska komma en till Svensson Svensson-film?? Fantastiskt). Ska kolla upp om det går någon balettkonsert som verkar intressant också, ska gå med mamma. Det visste ni inte va, att jag tycker om balett? Tycker om fiolspel också. 18 år, 18 år. Åldern är blott en siffra i så många sammanhang. Det allra bästa är dock att Dirty Dancing har musikalpremiär i Stockholm i februari 2012! Vad underbart det vore att bo i London där det hela tiden är ett jättestort utbud av musikaler. Det är så himla roligt, blir så glad! Den bästa jag sett är definitivt We will rock you med låtar från Queen (det var från och med den jag blev ett Queen-fan). Det var väl spännande att veta om?

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0