Lördag 8 okt

Hej! Vaknade upp till en solig och fin höstdag, så solglasögonen fick åka på när jag åkte in mot stan för att träffa Pontus. Så skönt att ha en killkompis som man verkligen kan hänga med! Vi promenerade lite, fikade på Baresso (och passade på att hälsa på Frederika inne på Donken) och så köpte jag födelsedagspresenter till pappa som fyller år i veckan. Eftersom pappa älskar att fylla år så ställer det vissa krav på oss presentköpare, men tycker jag hittade fina saker. Vad får ni veta på torsdag då födelsedagen infaller.

Nu har jag precis träffat Fellan en snabbis. Kvällens planer är framförallt födelsedagsmiddag för pappa (farmor har som sagt kommit hit, och även hennes sambo och mormor har fått sig en inbjudan). En lugn och skön lördagskväll med andra ord, mysigt.










Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0