Jag suger.

Åhnej. Förlängningskampanjen är över (den specialkampanj som jag och några andra suttit på under ett par veckors tid som för en gångs skull gjort att jag sålt - sålt bra till och med). Nu har mina glansdagar nått sin ända och jag får återigen känna mig nöjd med ett sifferresultat som är likvärdigt med halva dagsbudgeten. Upplyftande. Bra start på den här veckan. Kanon. Kul. Fan. Fan. F-A-N. Tror jag ska sätta mig under bordet så att ingen hör mina värdelösa samtal, japp, så dår det bli, snarast möjligt tack. Två och en halv timme till lunch = frihet = paus. Bara att kämpa på fram tills dess. Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte den inställningen damen!

2011-10-24 @ 11:05:56

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0