Gör mig glad?

Oj oj oj vilken urusel dag vi gör här på CD. Jag är superhungrig och superless. Alltså jag orkar inte med fler negativa kunder idag! Blir verkligen nedslagen, jag som är så snäll? Känner mig lika värdefull som en soptipp. Dagens sysselsättning: läst ut hela Hanna Montazamis blogg och avundas hennes hår och hennes kläder (har gått igenom både Hannas, Sarahs och Marias). Nu vill jag ut och shoppa massa coola kläder, men skulle väl säkert misslyckas totalt och istället komma hem med en liten blus från Vila eller någon annan mesbutik.

Nu är det bara en halvtimme kvar tills det är okej att signa ut och åka hem. Ska köpa med mig en påse naturgodis och kolla på The Holiday, får liksom göra ett sista försök att ingjuta lite positiv energi i mig innan dagen når sin ände.

Kommentarer
Postat av: F

MEDHÅLLER!!!!!!!!!!!!!!!

2011-10-06 @ 18:55:09

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0