Felicia och jag, vi är goda vänner, fastän mycket olika!

Halloj *sagt med Gretas röst från Vi hade i alla fall tur med vädret igen*. Hade precis lunchrast, så jag och min vänninna Felicia traskade till Forum i rask takt för lunch på NJB samt speed-shopping. Jag och Felicia har det alltid så skojigt tillsammans, vi skrattar mest hela tiden!!! Ingen förstår vad vi flummar om, men kul har vi, jag och Fellan! Vi är så tokiga och hittar jämt på nya äventyr!

Nu ska jag ta mig en kopp te och jämra mig över att jag inte är riktigt mätt, stora starka jag behöver ju massor med energi! Skulle köpt mig en powermuffin när jag ändå var på NJB. Självfallet ångrar jag mig nu. Kurr kurr.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0