Den värdelösa.

Här gick man och trodde att det skulle bli en kanonsäljdag -och så blir det raka motsatsen? Vilken ironi. Skojigt hörrni! Här sitter jag och har sålt NOLL trots att jag trodde att jag skulle sälja MASSOR. Ha-ha-ha, ho-ho-ho, hi-hi-hi. Där lurade jag allt mig själv! He-he-he-he-HE. 3 timmar kvar. 3 timmar av sprudlande glädje, energi och LIVSLUST. HEJ DET ÄR ANNA ÄR FRÅN CANAL DIGITAL ska jag säga cirka en miljon gånger till.

Jag vill bara gräva ner mig.
OM det inte hade varit så för att jag ändå är världens grymmaste människa idag pga morgonens prestation.
Då hade jag gjor det.
Och kommit tillbaka en annan dag.
Just idag KAN jag INGENTING.
Inte för att det är mig det är fel på.
Nej, nej.
Det är INTE fel på mig.
Jag vill, jag kan, jag vill jag kan, som Felicia brukar säga
Men nej? Jag vill men inte fan kan jag för det!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0