Day 2 - Your favourite movie

Svår fråga eftersom varje film har en helt egen historia och därför inte riktigt går att jämföras med varandra. Men överlag blir ju ändå filmerna bättre och bättre, så förmodligen måste jag ju som svar på frågan säga den sista fimen - The Deathly Hallows part 2. Som jag grät!!! Dels därför att den var så sjukt gripande och dels för att det var den allra sista filmen. Det går inte att beskriva känslan som jag, i egenskap av äkta Harry Potter-fan, hade då jag satt i biosalongen tillsammans med alla andra trogna människor som följt Harry ända från början. Det var riktigt vemodigt ska jag säga er! Men filmen.. SÅ BRA!!!! SÅ MÄKTIG!!!! Hade förstås konstanta rysningar där jag satt med min trollstav, Rawenclaw-halsuk och Harry Potter-glasögon. Snart kommer den ut på Blue Ray (heter det så? Inte riktigt vant mig vid det än). Då ska jag minsann ha en filmkväll med min bror! *Längtar*

00002bdd_medium_large
The fabulous three på premiären av Harry Potter and the Deathly Hallows part 2


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0