Beslutsångest!

Hur egenkärt det än låter, brukar jag ha svårt att hitta negativa sidor hos mig själv (förutom att jag är en besservisser som helst vill ha saker och ting på mitt sätt, men den egenskapen är lätt för vem som helst att peka ut hos mig). Men nu har jag i alla fall kommit på en sån sida, och den är verkligen jättejobbig (både för mig och för andra). Jag är nämligen en sån person som vill så himla mycket gällande allt så därför är jag en stor tidsoptimist och tror att jag ska hinna göra precis allt på en och samma gång. Har alltid fler planer på gång som måste samsas om tidsutrymme och det resulterar ju i att när jag väl upptäcker att jag inte kan göra allt, så måste jag prioritera och välja bort. Sitter i en sån situation just nu och det är så frustrerande! Har alltid beslutsångest, oavsett om det handlar om lunchval eller större (lite mer seriösa) val och det är förstås beroende av att jag vill ha och göra allt. Samtidigt. Lär mig aldrig av mina misstag heller eftersom jag alltid försätter mig i exakt samma sits. Angående valet som det handlar om just nu vet jag varken ur eller in och kan tyvärr inte avslöja heller (hehe) men ska bestämma mig i slutet av veckan. Min egna lilla deadline. Stort som tusan är valet också. Såklart. Attans. Å andra sidan står det mellan två bra saker, så det lär ju inte sluta i katastrof..

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0