Åker till Norge idag!

Hoho-ja-ja. Stress denna morgon igen. Klev upp ur sängen hos Martin vid kvart i sju för att hinna hem och packa inför Oslo innan jobbet. Riktigt svårt att slita sig ur sängen (eller, det av Martin självutnämnda, "Gos-Paradiset"). Kom i alla fall hem i lagom tid för att kolla på lite Nyhetetsmorgon, brygga mig en kopp coffee och äta fil med skivad banan.

Nu är det en timme kvar till lunch, då ska jag och Fellan upp till Forum för lite mer shopping. Vi shoppar som tokar båda två!! Haha ordet "tok" alltså. Är det inte roligt, så säg? Efter lunch är det bara cirka en och en halv timme kvar innan jag ska åka in mot stan och möta upp familjen vid spottkoppen på Centralstationen. Därifrån tar vi Arlanda Express mot... föga förvånande, Arlanda! Ska bli jätteroligt att åka till Oslo, är ju trots allt 25% norsk! Vi ska både träffa släkt och passa på att se lite sevärdigheter. Ska bli mysigt att umgås med familjen också, känns som det var länge sen sist. Åter på söndagkväll!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0